Kompendium wiedzy o marketingu

Kompendium wiedzy o marketingu

Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk

Rok wydania: 2007
Objętość: 360
Oprawa: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Lektura do zajęć: Strategia marki i pozycjonowanie

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design