Warsztaty |
„Warsztaty marketingowe” Warsztaty eksperckie to spotkania przeznaczone na dogłębne poznanie narzędzi strategicznych. W formie interaktywnej dyskusji analizujemy poszczególne narzędzia i aktualizujemy wiedzę o nich w odniesieniu do zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Ideą nadrzędną warsztatów jest dochodzenie do "prawdy", a nie jej autorytatywne przekazywanie. Dla kogo?:Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień jak i dla osób zainteresowanych aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Zaangażowanie w czasie spotkania wszystkich uczestników utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie. To Uczestnicy tworzą/piszą projekty strategii komunikacji marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu i znaleźć inspirację do planowania własnej marki.
Warsztaty prowadzi Maciej Tesławski
Tematy warsztatów i zgłoszenie:
Warsztaty zamknięte:Warsztaty zamknięte organizujemy dla firm lub grup zorganizowanych według tego samego schematu. Grupa powinna liczyć minimum 5 osób ale nie więcej niż 10. Warsztat odbywa się w siedzibie Klienta lub w miejscu wybranym na ten cel. W celu organizacji warsztatów zamkniętych prosimy o kontakt.
Warsztaty zamknięte (stacjonarne lub webinarium) tylko dla Waszej marki:
Do kosztu warsztatów zamkniętych doliczany jest koszt: sali, cateringu, transportu i akomodacji Opinie: Tematem strategii marki interesuję się od niedawna, szukam informacji, podglądam mistrzów. Zawodowo wcielam się w role product ownera w środowisku IT(ich) głównie aplikacji mobilnych. Obecnie mam za zadanie rozwijać aplikację mobilną .... I właśnie tam poczułam, że chcę więcej zrozumieć jak buduje się marki w świadomości klientów.
Warsztat strategiczny był dla mnie arcy ciekawy. Starałam się wyłapać uchem wszystkie cenne informacje. Żadne słowo nie trafiło na out małżowiny ;)
Te warsztaty to przede wszystkim wiedza i doświadczenie plus ciekawe przykłady czyli prawdziwy pocisk inspiracji.
Będę wirusowo polecać i już wypatruję kolejnych :)
Bardzo dziękuję!
Justyna Markiewicz
Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat "Strategiczne planowanie Marki”. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne. Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Teodoru
Członek Zarządu w firmie WhiteLinePro Sp. z o.o.
Co mi się podobało --> Forma - że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii
--> Komunikacja - że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący
--> Atmosfera - bardzo przyjazna, luźna
--> Skype - dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i "szykowanie" się ;-)
--> Liczba osób - dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć Katarzyna Michalska Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.
Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.
Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.
Krzysztof Suwała
Specjalista ds. marketingu i PR w Ferguson Sp. z o.o., właściciel INNOVATIO
Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników - były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu. To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też - rozwinąć myślenie strategiczne.
Anna Mitranka |