Napisali o nas:
Serce rośnie siedząc, słuchając wiedzy na tematy związane z biznesem twórczym..... czysta pasja!
Agata Dajczak
Lotos Oil S.A.
Pierwszy raz od bardzo dawna będąc na szkoleniu nie wybiegałam myślami gdzie indziej - ludzie z ogromną wiedzą i pasją.
Beata Chomicka
Specjalista ds. Marketingu
BGŻ SA Centrum Regionu w Lublinie
Muszę przyznać, że cały cykl szkolenia pozwolił mi na zrozumienie wielu zagadnień z marketingu (przede wszystkim nowy kierunek myślenia i nowe trendy), które już używam z powodzeniem w codziennej pracy z zadowoleniem moich przełożonych.
Dziękuje za owocna współpracę i pozdrawiam.
Anna Drożdżowska
Marketing Specialist, Ethicon Hernia Solutions, Biosurgicals
Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Niezwykle bogata dawka wiedzy praktycznej i ciekawe przykłady. Można w nich odnaleźć wiele analogii. Niespotykane miejsce na konstruktywne dyskusje i wymianę poglądów.
Paulina Berdysz
Marketing Manager
Make Better Projects
Szkolenie w którym uczestniczyli pracownicy PKN ORLEN S.A. przygotowane przez Marketing Communication Academy zasługuje na bardzo dobrą ocenę, która wynika z wysokich kompetencji i dobrego przygotowania merytorycznego kadry szkoleniowej. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dynamiczna i ciekawa forma prowadzenia szkolenia; zajęcia praktyczne (rozwiązywanie business case), aktywowanie uczestników do analizy wybranych mechanizmów kampanii marketingowych, promocji, programów lojalnościowych. Organizatorzy szkolenia posiadają doskonałą praktyczną wiedzę z zakresu marketingu i dzięki temu elastycznie dostosowują się do oczekiwań uczestników szkoleń.
Anna Szmajda
Kierownik Zespołu Projektów Marketingowych
Biuro Marketingu
PKN Orlen S.A.
Z Panem Maciejem Tesławskim spotkaliśmy się na szkoleniu dedykowanym zatytułowanym „Marketing Relacji i Programy Lojalnościowe”.
Wszyscy byliśmy pod wrażeniem jego zaangażowania w swoją pracę, a także niezwykłego daru przekazywania informacji. Podczas naszego szkolenia wszystkie zagadnienia teoretyczne obrazował za pomocą przykładów z życia, także własnego, co jeszcze bardziej przyciągało naszą uwagę. Tradycyjna forma wykładu została zachowana również przez liczne interakcje ze słuchaczami. Prelegent w każdej chwili był gotowy do odpowiadania na pytania, a także zachęcał nas do wyrażania własnych opinii na poruszane zagadnienia z marketingu, reklamy i relacji z klientem.
Pan Maciej Tesławski posiada bez wątpienia ogromną wiedzę i doświadczenie w swojej dziedzinie, a jako filozof czyli człowiek nieustannie poszukujący i zdolny do głębokich refleksji, stale się rozwija chętnie dzieląc się przy tym swoimi przemyśleniami i umiejętnościami.
Bardzo serdecznie zachęcamy wszystkich zainteresowanych tematyką w jakiej specjalizuje się Pan Tesławski do uczestnictwa w jego szkoleniach. Jednocześnie mamy nadzieję, że nam również nadarzy się jeszcze okazja do kolejnego wspólnego spotkania.
Wojciech Staszałek
Prezes Zarządu
Mariusz Wiński
Wiceprezes Zarządu
Quantum Systemy Zarządzania Sp. z o.o.
Seminarium niezwykle interesujące, prezentujące nowatorskie podejście do programów lojalnościowych, podparte praktyczną wiedzą.
W odróżnieniu od wielu szkoleń, w których brałam udział, teoria zaprezentowana została na niezliczonej liczbie interesujących przykładów, a nie jak to w większości przypadków bywa - na wiedzy tylko i wyłącznie książkowej.
Dorota Tomkiel
Gazeta Bankowa
Bardzo dobre seminarium, które na nowo uczy myślenia nad problemami klientów i producentów. Prowadzący stymulował dyskusję i zachęcał do kreatywnego myślenia.
Marcin Wycisk
Bolix S.A.
Duża wiedza i luz prowadzącego.
Łatwość inspirowania słuchacza.
Ani chwili się nie nudziłem.
Wojciech Feć
FM Produkty dla Stomatologii
Doskonałe.
Zupełnie nowe spojrzenie na działania marketingowe - niby oczywiste, a jednak poza zasięgiem wzroku.
Dawid Laskowski
Michalczyk i Prokop
Tematyka seminarium jak i sposób jego przeprowadzenia interesujące, dynamiczne, pozwalające na wyciąganie wniosków i odnoszenie ich do własnych potrzeb i pracy zawodowej. Prowadzący, pan Maciej Tesławski potrafił przekonać mnie do swoich racji, profesjonalista, autorytet w swojej profesji. Umiejętnie stworzył atmosferę do wymiany myśli. Tematyka seminarium odpowiednia do mojej pracy. Wiele przydatnych wskazówek.
Anna Wilk
Oskar Wegner Agencja Reklamowa
Materiał informacyjny przekazany w przystępnej formie i przyjaznej atmosferze.
Seminarium spełniło moje oczekiwania. Polecę znajomym, ale nie konkurencji.
Sławomira Piotrowska
Patpol Sp. z o.o.
Seminarium spełniło moje oczekiwania jeśli chodzi o tematykę. Otworzyło mi oczy, czy raczej pozwoliło szerzej ogarnąć zagadnienie baz danych. Najważniejsza rzecz i nieoceniona: przyszły mi do głowy 2 sposoby na prowadzenie działalności marketingowej w firmie, które będą nowością i dużym zwrotem w mojej firmie.
Grażyna Szabuniewicz
FHP Vileda Sp. z o.o.
Seminarium spełniło moje oczekiwania w 110%. Ciekawy i inspirujący wykład!
Otwiera drzwi do możliwości
Karolina Markiewicz
Grundfos Pompy Sp. z o.o.
Seminarium prowadzone w grupach małych, co ułatwia przekaz i kontakt. Dzięki temu zlikwidowano barierę oporu, która jest charakterystyczna dla wielu szkoleń, gdzie uczestniczy kilkadziesiąt osób. Prowadzenie w dużych grupach szkolenień nie buduje relacji między uczestnikami. Polecam!
Grzegorz Gęsiarek
Kierownik Marketingu
DROP S.A.
- Wiedza przekazana w sposób przejrzysty i interesujący
- Indywidualne podejście do uczestników seminarium
- Dobrze przygotowane materiały i prezentacja
Beata Michalska
Trimo Polska Sp. z o.o.
Bardzo dobre merytorycznie, dużo obrazowych przykładów, tematyka ściśle powiązana z dziedziną, w której pracuję. Dużo ciekawych przykładów, które mogę wykorzystać w swoich działaniach.
Seminarium spełniło moje oczekiwania.
Katarzyna Draganiak
Starszy Specjalista ds Sprzedaży Usług
Polkomtel S.A.
Doskonałe warunki
Doskonała liczba uczestników
Doskonałe przykłady przekazane przez prowadzącego
Bardzo konstruktywne i skłaniające do dalszego rozwoju.
Katarzyna Płaza
Lang LTC
Bardzo ciekawe, żywo prowadzone, dynamiczne, nastawione na myślenie a nie bierne pozyskiwanie wiedzy. Dużo wiedzy wykorzystam w pracy bieżącej.
Agnieszka Jarmontowicz-Jagusiak
Bank Ochrony Środowiska
Ciekawe informacje, miła atmosfera, ogólnie bardzo pozytywne wrażenie, a nawet mogę stwierdzić, że było to jedno z najlepszych szkoleń, w którym uczestniczyłem.
Jacek Świgost
Specjalista ds. Marketingu
Fellowes Polska S.A.
Seminarium prowadzone w sposób bardzo interesujący, sugestywny. Wiedza przekazywana w oparciu o liczne przykłady praktyczne. Mała grupa uczestników to dodatkowy pozytyw.
Bartłomiej Byliński
Dyrektor Marketingu
JZO Sp. z o.o.
Bardzo ciekawie poprowadzony temat, szereg informacji „z pierwszej” ręki. Dużym atutem jest bogate doświadczenie prowadzącego z tej dziedziny.
Monika Maciątek
Specjalista ds. Marketingu
TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.
Bardzo ciekawy sposób przekazania wiedzy. Wykład angażował grupę. Brak nudy. Dużo ciekawych wniosków, przykładów. Bardzo dobra organizacja seminarium.
Ogólna ocena: SUPER!
Małgorzata Nowak
Specjalista ds. Trade Marketingu
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Bardzo wysoko oceniam przydatność tego seminarium. Wysoki poziom merytoryczny i doświadczenie prowadzącego, dużo praktycznych przykładów z życia wziętych firm i bardzo interaktywna forma szkolenia. W pełni spełniło moje oczekiwania.
Ewa Barszcz
Starszy Specjalista
Elektrociepłownie Wybrzeże S.A.
Interesujący sposób prowadzenia zajęć oparty na wielu przykładach, wynikających z doświadczenia. Seminarium systematyzuje, porządkuje wiedzę, ukazuje wiele sytuacji w innym, mniej spodziewanym świetle.
Katarzyna Drobniewska
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Bestur Sp. z o.o.
Ciekawe, rozwijające, „otwiera oczy” na zapomniane i nowe kwestie. Bardzo miła atmosfera. Jestem bardzo zadowolona, planuję uczestnictwo w kolejnych. Bardzo dziękuję za interesujące zajęcia :)
Barbara Rozkrut
Specjalista ds. Zarządzania Marką
Vaillant Saunier Duval Sp. z o.o.
Temat seminarium (Marketing Relacji i Programy Lojalnościowe) jest bezpośrednio związany z działalnością sekcji Marketingu i Sprzedaży. Zakres przekazanych informacji pozwoli na doskonalenie działań firmy w zakresie budowania programów lojalnościowych. Zdecydowanie polecałbym znajomym wzięcie udziału w tych seminariach.
Rafał Piszcz
Kierownik Sekcji Marketingu
CPP "PREMA" S.A.
Szanowni Państwo,
miałam przyjemność uczestniczyć w dwóch organizowanych przez Państwa seminariach prowadzonych przez p.Macieja Tesławskiego : "Programy lojalnościowe" i "Kampanie promocyjne". Seminaria te nie były pierwszymi w jakich w ogóle uczestniczyłam w związku z czym mogę je porównać z moimi wcześniejszymi doświadczeniami tego typu. Treść oraz forma szkoleń w 100% mnie zadowoliła (oczywiście ostateczna ocena zależy od indywidualnych potrzeb każdego uczestnika). Wiedza, którą posiadałam w zakresie omawianych tematów z jednej strony została uporządkowana, natomiast z drugiej strony - wartość doświadczeń prowadzącego szkolenie uzupełniła ją znakomicie. Sposób w jaki p.Maciej Tesławski dzieli się swoją wiedzą potrafi skoncentrować uwagę - myślę - nawet najbardziej "rozbieganych" uczestników... a to pewnie zasługa faktu, że p.Tesławski jest (również) filozofem :o) co nadaje jego wykładom szczególnego charakteru.
Serdecznie pozdrawiam
Anna Jankiewicz
Marketing Manager
Canpol Sp. z o.o.
Dziękuję za możliwość wysłuchania Pańskiego wykładu podczas spotkania ECR w ubiegłym tygodniu. Przedstawicielowi firmy dostarczającej narzędzia informatyczne (analityczne) miło było wysłuchać opinii o niezbędności zastosowania software'u przy zaawansowanych projektach CRM. Co mi się nie podobało to fakt, że zrobił Pan za dużą konkurencje poziomem swojego wystąpienia i skazany byłem na porażkę przy swojej prezentacji... Cóż, być może kolejność się kiedyś zamieni.
Pozdrawiam,
Bartłomiej Ostojski
Business Development Manager
SAS Institute Sp. z o.o.
Szkolenie od strony merytorycznej oceniam bardzo dobrze - wiedza przekazana w dobrej formie, w przystępny sposób, pozwalająca na usystematyzowanie posiadanych już wiadomości i co najważniejsze skupiająca się na temacie przewodnim. Ponadto przekazana ładnym językiem z elemantami dowcipu, co jest całkowitą zasługą wykładowcy, uczyniła zajęcia bardziej atrakcyjnymi.
Podkreślam też dużą dbałość organizacyjną i miłą atmosferę.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
Ewa Frankiewicz
TVN Sp. z o.o.
Przede wszystkim dziękuję za umożliwienie mi wzięcia udziału w szkoleniu - było to chyba jedno z najlepszych szkoleń, w jakich miałam ostatnio okazję uczestniczyć. Jego mocne strony to bogata zawartość merytoryczna, fascynująca osobowość prowadzącego oraz jego umiejętność przekazania ogromnej wiedzy w sposób bardzo ciekawy. Szkolenie było dobrze zaplanowane, zorganizowane w wygodnym pomieszczeniu, a liczba uczestników umożliwiała swobodną wymianę opinii. Jedyne, co bym zmieniła, to godzina przerwy lunchowej - mam wrażenie, ze większość spożywa ten posiłek znacznie wcześniej. Nota bene, lunch był przepyszny.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie, licząc na kolejne spotkanie w przyszłości,
Monika Chilewicz
British Council
Chciałam podziękować za szkolenie z programów lojalnościowych, które w pełni spełniło moje oczekiwania. Wykład pana Tesławskiego był bardzo ciekawy i dostarczył wielu nowych dla mnie informacji, tym cenniejszych, że popartych przykładami z rzeczywistych działań marketingowych. Ciekawym punktem seminarium była dyskusja metodologiczna pomiędzy panem Klajdą a panem Tesławskim, prowadząca do zaskakujących i bardzo interesujących wniosków.
Jestem pewna, że nasza firma jeszcze niejednokrotnie jeszcze skorzysta z Państwa seminariów.
Ewa Gajos
account director
Yazgot grupa reklamowa s.j.
Chciałam Państwu przekazać, że - moim zdaniem - seminarium było bardzo dobrze zorganizowane, ciekawe, dające do myślenia. Jestem bardzo zadowolona z jego treści, sposobu organizacji i miejsca, w którym się odbywało, a także z bardzo miłej obsługi.
Dziękuję Państwu i mam nadzieję, że spotkamy się w przyszłości.
Pozdrawiam,
Agnieszka Zembrzycka
Stena Line Polska Sp. z o.o.
Chciałabym podziękować prowadzącym seminarium specjalistom. Ich prezentacje uporządkowały moją wiedzę praktyczną na temat sposobu obsługi klientów przez moją firmę i włożyły ją w odpowiednie "przegródki". Pomogły też zrozumieć dlaczego niektóre nasze działania przynoszą efekty inne od zamierzonych oraz jakie są dalsze możliwości rozwoju sprzedaży. Klienci, których szkolimy w naszej branży mówią: "jeśli na szkoleniu dowiedziałem się 1-2 nowych rzeczy, które mogę zastosować w mojej praktyce od jutra to jego koszty się zwróciły" - myślę, że mogę powiedzieć to samo. Ten czas nie był dla mnie czasem straconym. Dziękuję. Z pewnością w przyszłości będę korzystać z innych szkoleń.
Beata Feć
FM Produkty dla Stomatologii