Krzysztof Kozak

Krzysztof Kozak

Z komunikacją marketingową związany od 10 lat. Współtwórca agencji LiveLivemarketing Marketing Concept (ICP Group) i jej Executive Director. Wcześniej Managing Director w agencji experiential marketingu EMlab (grupa Change Intergrated), która jest pierwszą w Polsce agencją specjalizującą się w marketingu doświadczeń.

Współtworzył wspólnie z Domem Badawczym Maison pierwsze w Polsce badania skuteczności marketingu doświadczeń.

Karierę zawodową rozpoczynał jako Business Development Manager portalu internetowego Korba.pl. Następnie współtworzył od podstaw agencję marketing services BTL Point Group. Odpowiadał za zarządzanie operacyjne agencją jak i za tworzenie strategii. Był również Partnerem w jednej z pierwszych w Polsce agencji marketingu mobilnego Telecom Media.

Tworzył strategie komunikacji, zarządzał i kierował projektami m.in. dla takich firm jak: Adidas, PGE, Mercedes-Benz, Philips, Polkomtel, Samsung, Sarantis, Unilever, Wyborowa.

Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej bazującej na niestandardowych rozwiązaniach i nowych mediach.