Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Pomiar i strategie

Rok wydania: 2010

Objętość: 564
Oprawa: twarda
Wydawca: Poltext

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

  • podejścia do pomiaru wartości klienta,
  • zarządzania wiedzą o kliencie,
  • tworzenia wartości dla klienta,
  • społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
  • budowy wartości klienta w marketingu relacji.

Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów – praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design