Silna marka. Istota i kreowanie

Silna marka. Istota i kreowanie

Jacek Kall

Rok wydania: 2001
Objętość: 364
Oprawa: miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Stworzenie silnej marki jest obecnie celem wielu menedżerów, ponieważ silna marka to marka, którą nabywa wielu kupujących, marka, przy której kupujący zapomina na chwilę o cenie, a także marka, która oferuje kupującym więcej niż marka przeciętna. W książce Autor przedstawił – w sposób jasny i przejrzysty – zagadnienia związane z istotą kreowania i zarządzania marką, począwszy od momentu określenia jej unikatowej istoty, użyteczności i tożsamości, przez proces tworzenia nazwy marki, określenie swoistej architektury marki, aż po budowanie świadomości jej istnienia, zachęcanie do zakupu na próbę, budowanie lojalności nabywców oraz wykorzystanie wykreowanego w marce potencjału do jej rozciągnięcia na nowe produkty.

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design