Repozycjonowanie.
Marketing w Erze Konkurencji, Zmian i Kryzysu
Rivkin Steve, Trout Jack
Rok wydania: 2011
Objętość: 184
Oprawa: miękka
Wydawca: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty