Promocja sprzedaży

Promocja sprzedaży

Roddy Mullin, Julian Cummins

Rok wydania: 2004
Objętość: 272
Oprawa: miękka
Wydawca: One Press

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem – należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii.

"Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.

  • Badania klientów
  • Korzyści z promocji sprzedaży
  • Metody wykorzystania promocji
  • Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych
  • Współpraca z firmami usługowymi
  • Wdrażanie kampanii promocyjnych
  • Regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży
  • Badania marketingowe
  • Techniki promocji sprzedaży
  • Różne rodzaje promocji
 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design