Promocja sprzedaży
Roddy Mullin, Julian Cummins
Rok wydania: 2004
Objętość: 272
Oprawa: miękka
Wydawca: One Press
Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem – należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o zasadach ekonomii.
"Promocja sprzedaży" to książka opisująca zagadnienie promocji sprzedaży i stosowane w niej techniki. Na praktycznych przykładach przedstawia wypróbowane metody stosowane przez firmy pozostające w czołówce w swojej branży. Dzięki wiadomościom z tej książki przygotujesz oferty przyciągające nowych klientów i przynoszące zadowolenie już istniejącym.
- Badania klientów
- Korzyści z promocji sprzedaży
- Metody wykorzystania promocji
- Nieszablonowe sposoby przygotowywania kampanii promocyjnych
- Współpraca z firmami usługowymi
- Wdrażanie kampanii promocyjnych
- Regulacje prawne dotyczące promocji sprzedaży
- Badania marketingowe
- Techniki promocji sprzedaży
- Różne rodzaje promocji
Lektura do zajęć: Promocje sprzedaży i event marketing