Oszukać radar

Oszukać radar

Jonathan Bond & Richard Kirshenbaum

Rok wydania: 2001
Objętość: 250
Oprawa: twarda
Wydawca: Wig Press

Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać.

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej osłony radarowej -nieprzeniknionej skorupy, która stwardniała po latach używania. Chcielibyśmy pokazać, jak docierać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, że nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie ogólnokrajowej marki stało się niemal niemożliwe. Gdy koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie, a domy handlowe są tak przeładowane, że trudno sprawić, by konsument dostrzegł produkt, nie mówiąc już o zakupie. Jak zareklamować coś ludziom, którzy sobie tej reklamy nie życzą.

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design