Nowy marketing w internecie
Dominik Kaznowski
Rok wydania: 2007
Objętość: 175
Oprawa: miękka
Wydawca: Difin
Internet to nowe medium, które w coraz większym stopniu wpływa na zachowania i przyzwyczajenia konsumentów.
Obecnie właściwie nie można sobie wyobrazić pracy bez e-maila, wyszukiwarki i innych narzędzi internetowych. Dzisiaj w Polsce z internetu korzysta już 14 milionów osób, to więcej niż liczba mieszkańców Grecji czy Belgii. Jest to bardzo duża grupa, której nie można ignorować. Osoby odpowiedzialne za marketing w firmach coraz częściej stają przez pytaniem w jaki sposób wykorzystać sieć w komunikacji marketingowej.
Książka przedstawia podstawowe informacje i dane dotyczące internetu i konsumentów korzystających z sieci oraz opisuję narzędzia, techniki, rodzaje i kontekst w jakich należy rozpatrywać wszelkie działania marketingowe w internecie. Autor poświęca także znaczną część próbie określenia przyszłości internetu oraz wpływie tych zmian na działania marketingowe.
Książka nie jest jednak zbiorem gotowych zasad lub recept na gwarantujące sukces strategie działań promocyjnych. Służy raczej lepszemu zrozumieniu tego czym jest dzisiaj marketing w nowych mediach.
Lektura do zajęć: Narzędzia komunikacji i e-marketing