Nowe Pozycjonowanie

Nowe Pozycjonowanie

Jack Trout, Steve Rivkin

Data wydania: maj 2004
Format: 155 x 235 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 190

Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie - pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku. Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i im lepiej zrozumiesz, jak on działa, tym lepiej zrozumiesz, na czym polega pozycjonowanie. Książka podzielona jest na trzy części.

Część pierwsza przedstawia nowe informacje na temat umysłu i jego działania. Dowiesz się z niej pięciu najważniejszych elementów mentalnych procesu pozycjonowania. Część druga przedstawia "repozycjonowanie" jako antidotum na zmiany. Sześć studiów przypadku to prezentacja najważniejszych zagadnień w repozycjonowaniu. Część trzecia pokazuje "sztuczki rynkowe", których Jack Trout nauczył się w ciągu 25 lat swojej pracy. Poznasz sześć pułapek pozycjonowania, dowiesz się jaka siła tkwi w dobrej nazwie produktu, jaką role w pozycjonowaniu odgrywa PR, co dają badania rynkowe oraz jak ważni są odpowiedni ludzie "na pokładzie".

Przeczytaj koniecznie. Nowe pozycjonowanie jest ostatnim słowem w dziedzinie "pozycjonowania". Jeśli go nie wysłuchasz, pozostaniesz sam na placu boju.

JACK TROUT - prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 12 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Sears i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu Fortune. Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem "pozycjonowania" produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning: The Battle for Your Mind, 22 niezmienne prawa marketingu oraz książki wydane przez nasze wydawnictwo: Marketing do góry nogami, Wyróżniaj się lub zgiń oraz Wielkie Marki. Wielki kłopot.

Lektura do zajęć: Strategia marki i pozycjonowanie

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design