Marketing z Google
Paweł Kobis
Rok wydania: 2007
Objętość: 268
Oprawa: miękka
Wydawca: Mikom, PWN
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy – często bardzo odległy – plan.
Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.
Zagadnienia omówione w książce:
- Co to jest SEO
- Czym jest pozycjonowanie
- Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania
- Jak znaleźć słowa i frazy niszowe
- Jak dobrać właściwą domenę
- Jak uniknąć spamu
- Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania
- Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie
- Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania
- Jakie systemy CMS są najlepsze do budowania zaplecza
- Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem
- Słownik pojęć z tematyki SEO
- Przykłady i testy różnych technik pozycjonowania
- Omówienie podstawowych kar za złe pozycjonowanie
- Wiele innych tematów ważnych dla każdego "SEO mastera"
Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób.
Lektura do zajęć: Narzędzia komunikacji i e-Marketing