Marketing Lojalnościowy

Marketing Lojalnościowy

Gerhard Fuchs, Anne Schuller

Rok wydania: 2005
Objętość: 348
Oprawa: miękka
Wydawca: Akademia Sukcesu - HDT Consulting

Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony do sprzedawania po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie ci już spędzała sniu z powiek. W następstwie działań budujących lojalność pracowników oraz klientów problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie. Trzeba ją wypracować.

Marketing lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków.

Autorzy książki, Anna M. Schiiller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którym będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy. Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Sales), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design