Marketing Lojalnościowy
Gerhard Fuchs, Anne Schuller
Rok wydania: 2005
Objętość: 348
Oprawa: miękka
Wydawca: Akademia Sukcesu - HDT Consulting
Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony do sprzedawania po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie ci już spędzała sniu z powiek. W następstwie działań budujących lojalność pracowników oraz klientów problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie. Trzeba ją wypracować.
Marketing lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków.
Autorzy książki, Anna M. Schiiller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którym będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy. Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Sales), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).
Lektura do zajęć: Programy lojalnościowe i punktowe