Marketing lateralny

Marketing lateralny

Philip Kotler, Fernando Trias de Bes

Rok wydania: 2004

Objętość: 220
Oprawa: miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingowego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynienia ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).

Lektura do zajęć: Strategia marki i pozycjonowanie

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design