Lojalność klientów

Lojalność klientów

Modele motywacja i pomiar

Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Liczba stron: 152
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka
Wydawca: PWN

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce. W książce omówiono kolejno:

  • istotę i rodzaje lojalności,
  • modele lojalności,
  • motywacje klientów,
  • typologię lojalności,
  • dynamikę zmian postaw klientów,
  • pomiar lojalności.

Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design