Efekt lojalności

Efekt lojalności

Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Frederick F. Reichheld, Thomas Teal

Rok wydania: 2007
Objętość: 472
Oprawa: twarda
Wydawca: One Press

Zysk albo wyzysk

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

  • programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
  • osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
  • spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
  • śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
  • zarządzanie lojalnościowe – budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design