Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Philip Kotler

Rok wydania: 2005
Objętość: 148
Oprawa: miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki. Dzięki tej książce marketing odzyskuje swoją prawdziwą rolę - siły napędowej strategii firmy!

Lektura do zajęć: Strategia marki i pozycjonowanie

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design