Co Siedzi w Głowie Klienta

Co Siedzi w Głowie Klienta

Sorensen Herb

Rok wydania: 2010
Objętość: 200
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.

W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru – to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie. Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnie handlowa, aby uzyskać lepsze rezultaty. Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design