Praktyka brandingu

Praktyka brandingu

Zasady profesjonalnej komunikacji marki

Autorzy: Joanna Baś-Marjańska, Arkadiusz Cempura, Dagmara Dłużniewska, Michał Jasiński, Marcin Kalkhoff, Mateusz Karasiński, Justyna Kowal, Łukasz Kruszewski, Wojciech Kułakowski, Agnieszka Mendel, Tadeusz Rusek, Jacek Szlak, Maciej Tesławski, Mateusz Woźniak, Marcin Zaborowski

e-book i wersja papierowa

Rzeczywistość marketingowa rządzi się swoimi prawami, regułami, których naruszenie skutkuje najczęściej porażką. Warto więc poznać te reguły, a przede wszystkim stosować się do nich przy projektowaniu komunikacji marki. Chciałem dokonać adaptacji praw zebranych przez Ala Riesa i Jacka Trouta na podstawie ich doświadczeń na rynku amerykańskim. Jestem przekonany, że ich prawa obowiązują na każdym rynku. Są naturalne i zgodne z logiką więc adaptacja będzie bardziej interpretacją.

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design