Praktyka brandingu
Zasady profesjonalnej komunikacji marki
Autorzy: Joanna Baś-Marjańska, Arkadiusz Cempura, Dagmara Dłużniewska, Michał Jasiński, Marcin Kalkhoff, Mateusz Karasiński, Justyna Kowal, Łukasz Kruszewski, Wojciech Kułakowski, Agnieszka Mendel, Tadeusz Rusek, Jacek Szlak, Maciej Tesławski, Mateusz Woźniak, Marcin Zaborowski
Rzeczywistość marketingowa rządzi się swoimi prawami, regułami, których naruszenie skutkuje najczęściej porażką. Warto więc poznać te reguły, a przede wszystkim stosować się do nich przy projektowaniu komunikacji marki. Chciałem dokonać adaptacji praw zebranych przez Ala Riesa i Jacka Trouta na podstawie ich doświadczeń na rynku amerykańskim. Jestem przekonany, że ich prawa obowiązują na każdym rynku. Są naturalne i zgodne z logiką więc adaptacja będzie bardziej interpretacją.